План:
1. Диференційоване навчання на уроках зарубіжної літератури
2. Ообистісно орієнтоване навчання як засіб підвищення ефективності уроку
3. Особистість вчителя як важлива складова професійної компетентності педагога.
Хід засідання:
1. Заповнити реєстраційну анкету.
2. Опрацювати інтернет-джерела, друковані праці рекомендовані та самостійно підібрані.
А саме:
http://studentam.net.ua/content/view/2276/97/
http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14591/
http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14828/
http://osvita.ua/school/lessons_summary/administration/34011/
http://pidruchniki.com/1162081034995/pedagogika/diferentsiyovane_navchannya
http://pidruchniki.com/10020515/psihologiya/psihologiya_osobistosti_vchitelya
3. Виконати завдання та надіслати на e-mail Методиста ІРМЦ Погрібної Н.В.: pnv_1976@ukr.net до 10 грудня 2015 року.
Завдання:
1. Розробити конспект уроку зарубіжної літератури із використанням диференціованого навчання. До конспекту додати примітку щодо доцільності використання саме на цьому уроці диференційованого навчання.
2. Заповнити анкету "Професійні компетентності педагога"
Комментариев нет:
Отправить комментарий